keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Sekalaista seurakuntaa.

Vähän lisää sekalaista seurakuntaa jota olen kirppiksiltä kotiin kantanut.



Tauno-Tapiiri, joka koirankarvamäärän perusteella nuohoaa vapaa-aikansa sänkyjen alla.




Sinisen Nalon Talle! Eiku! Tämä kaveri se vasta hyvä löytö olikin. Tassusta painamalla nalle nauraa ja soittaa ohjelmasta tuttuja renkutuksia samaan aikaan kuin puoliapina sen sylissä vilkkuu kuin viimeistä päivää. Ja kakarat tykkää...




Juuri sopivasti meillä tulikin tilaa uusille kurarukkasille kun myin edeltävät kirpparilla. Mutta mikä väri!




Kirppareilla törmää myös antisankareihin...




Sekä oikeisiin sankareihin!




Saiskohan tälläistä äidinkin kokoa...


ps. Mieheni rakkaani eilen opetti minua käyttämään ebayta. Tämähän on parasta mitä mies voi vaimolleen tehdä! Mahtaakohan katua lähitulevaisuudessa...

1 kommentti:

  1. Mielettömiälöytöjä! Miksi minä en tee tuollaisia :( ...ehkä käynliian vähän kirppareilla.
    Mitä Ebayhin tulee, olen aika varma että meillä ainakin mies hieman katuu että on sinne alunperin regannut minua varten :)

    VastaaPoista